2015. április 23., csütörtök

PSD Fejléc #2


HALI!

Itt vagyok mostmár, meggyógyultam, vagyis valamennyivel jobban vagyok, mint voltam. És úgy döntöttem, hogy hozok nektek még egy PSD fejlécet, mert az előzőböl úgy vettem észre, hogy tetszik nektek ez a fejléces cuccmucc. Szóval akkor úgy voltam vele, hogy akkor miért is ne(?) Csak egy problémám van, hogy ma úgy döntöttem hogy lec
serélem a windowst. A csere megtörtént / ez úgy hangzott mint valami rossz könyvben / és letöröltem mindent. A játékoktól a Photoshop kellékekig, de ez a fejléc megmaradt. Há' akkor mondom fölrakom mert ez azt jelenti hogy ennek fönt kell legyen, ha nem törlődött le. Ez is ilyen lilás, mint az előző, nem tudom miért ilyeneket csinálok, nem is szeretem a lilát, na mindegy. Szóval akkor remélem tetszik meg ilyenek, következő bejegyzésemig sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése